Träning

 

Yes lite uppdatering då det gäller träningen och våran GI diet

nu har vi kört det länge jag och magnus, har inte äte pasta potatis lr nå

annat som det är mycke kolhydrater i, inte enns på julbordet blev det potatis

nepp vi kör mycke kött och fisk och grönsaker till de fast ändå lite tallriksmodelen

och det funkar sjukt bra tycker jag, inge godis eller sötsaker heller, är stolt

över oss och mig själv men gud va mycke bättre man mår...

Skulle vilja börja räkna kalorier också men det känns så svårt och krongligt, måste

läsa på lite om de isf :p hehe

 

hehe spännis :p

 

detta är min nya älskling här hemma :) I love it

min proshape, den kan man göra så mycke bra med..

ska köpa fler sånna med mer KG men dom är så dyra....

 

puss på er ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback