Bästa presenten ever .......

 
 
Titta vad jag fick i present när jag fyllde år av min finaste Magnus :)
haha han är bäst, jag har så sjjjjjjjjjjuuuuuukt mycke örhängen å jag klagar alltid att jag aldrig hittar
och att allt bara är ett enda trassel, MEN inte nu längre efter att jag fått den här fina smycke snurran av magnus :) fatta vad glad jag blev, jag älskar att ha ordning och reda :)
och jäkligt fint blev de också :D är super nöjd. Jag ÄLSKAR mitt sminkbord i sovrummet
vad skulle jag göra utan de (?) hehe :D
 
 
 
Fick även en fin fjärils hängare av min fina mamma som jag hängde alla mina halsband
och lite väskor på :) se så fint de blev riktigt bra ordning :D de gillas....
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback