Dagen

 
 
 
 
 
 
Lämnade Suko hos veterinären 08.30
satt och  väntade otåligt hemma och va förbered att hämta han
och klockan 14.30 typ va han klar min lilla prins :)
med strut och allt kom han hem :) nu ligger han och sover och de ha han gjort sen han kom hem.
 
Jag gillar inte att lämna bort våra hundar till veterinären :(
Izaya  våran första hund har varit där mycke, hon har tyvär epilepsi
hon har ett till två anfall i månaden, inte så mycke, men det är inte kul att se :(
man får ont i hjärtat :( ajja men nu är det över nu är det bara en fet räkning som inväntas :p hehe
det är inte billigt.
 
Annars har vi bara latat oss idag jag och vovvarna, tränade på morgonen
sen ha vi tittat på film och väntat tills magnus skulle komma hem från jobbet.
Och då lagade jag super god middag till oss ala GI utom ölen ;p den är inge vidare GI över den
men iblan förtjänar man en :) hehe jag lagade rotrfuktsgratäng med kyckling :) kanon gött blev de. 
 
 
Tänkte sola nu igen en sväng ;)
Puss♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback