Värvad av skönhetskonsult?

 
Stod i kassan på jobbet förra veckan
då jag fick frågan av en kund som tydligen va skönhetskonsult? om jag ville bli del
av hennes grupp? ja visst säger jag då?
men vad innebär detta? haha ja det undrar jag nu efter hand :p
Hon tog fram sin kalender och tog mitt namn och nummer
hon va från västragötaland sa hon :) hon hade sommar stuga här.
 
Hon ringde mig idag och var uppe i Sollefteå igen, jag ska på möte med henne i veckan :D
skoj :) spännande vad det kan vara :D
 
Hon sa til mig " Du va så vacker, jag bara måste ha dig i mitt team"
det gjorde mig verkligen jätte, jätte glad ;) jag log hela den dagen hihi och kvällen :D
 
Uppdaterrar om detta senare ♥
 
 
Bilder från ett provrum i Västerås ;)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback