Ett år äldre 1000 gånger klokare ;)

 
 
Go morron :) så var man 25år, härligt, tur man blir klokare för varje år....
Jag känner verkligen själv att jag har förändrats på typ 6 år, jag är inte alls den jag var då...
Och så kommer jag aldrig bli igen, jag trivs så sjukt bra med min tillvaro nu :D
känner mig on TOPP :) Man ska inte lyssna så mycke på andra
utan göra som man själv känner är rätt, och inte låta folk styra dig,
att vara stark och tro på sig själv är bäst, jag har aldirg trott så mycke på mig
själv som jag gör nu och aldrig haft så bra självförtroende som nu :D
Det är tack vare mig själv och alla underbara männsikor jag har i mitt liv nu :D
 
 
 
Underbar dag igår också en massa presenter och tårta...... :)
Nu har jag tränat i vanlig ordning, ska äta en super frukost sen blir det
yoga 60min sen styrka mage + armar :)
 
Puss på er



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback