Fixat mina naglar och hår

 
Fixade mina naglar igår kväll :) blev jätte bra....
 
 
Tonade även håret  med en underbar toning från Goldwell 10V
de blev kanon :) får visa sen..
Jag sprang ner på stan å köpte den, den kostar 160:-
och är tusen ggr bättre än silvershampoo ;p
Jag har haft den förut men nu va de längesen, på sommaren vill jag alltid
känna mig ljusare :) lite solblekt blev de fast i askigt :)
den ljusar inte upp men den tar bort alla gula toner och då tycker iaf jag att håret känns ljusare ;p
 
 
 
Nu har jag tränat promenad 45 min :)
och nu ska jag äta frukost, sen blir det yoga 60min sen styrka :)
 
 
sen väntar jag på solen, ska försöka ligga i solen ensväng idag på balkongen :)
om jag inte hittar annat att göra :p



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback