Igår va de fest :)



Jävligt kul kväll igår, mycke dans...
 :D suddiga bilder från hemma hos vikkan :)

idag klev jag upp tidigt trots att jag inte va hemma förns efter 3
klev upp å tränade, tog morron promenad.






Idag efter träningen tog jag en skål med äpplen, keso och kanel :D mumms
kanel å äpplen är super gott, smakar som äppelpaj
men är nyttigt ;p tar verkligen bort sötsuget.....





Kör även på ett glas med vatten blandat med äppelcidervinäger,
inte det godaste man kan dricka på morgonen men men...
Jag har verkligen mått kanon sen jag började kliva upp tidigt
på och träna.... :D så skönt att träna
på morgonen man får som mer energi :D

Nu ska vi äta middag, super god sallad, kanske se en film
och sen titta på BigBrother FINALEN så klart
Jag håller på Amandus eller Hanna
inte skrik Annika :p hehe mest på Amandus ;)

Skulle helst se camilla vinna men hon har ju åkt ut :(


Amandus och


Snygg Camilla super gulligt par ;p




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback