My life is like a fairytale



Yes så är det ;) hehe you only live once...

Idag Har jag jobbat i vanlig ordning
sen tränat en massa.



lagade även godaste maten ever, min favvo rätt: Kyklingfilé
med philadelphiaost inlindad i bacon
och sallad till :) as gött.....

Fasen nu ät det endast ÅTTA arbetsdagar kvar tills jag har SEMESTER
känns helt underbart med lite ledigt och med sommar :) det har jag verkligen längtat efter.
På onsdag är man ledig skönt, då ska jag hem till mamma å fixa hennes hår :)
ska nog tvätta bilen också det behövs, den måste bli sommar fin..
Sen till helgen blir det middag med vänner :D trevligt
Sitter och dricker lite grönt te nu vid datorn, ska snart sova
börjar 11 imorron så jag måste upp tidigt och träna :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback