Sundsvall

 
 
Face look :)
 
 
 
Hair look :)
 
 
Mot sundsvall ;) regn och rusk, bra dag att shoppa på :)
 
 
Hittade 3 linnen från BikBok. dom har mycke fint nu dom :)
Topparna jag köpte var ej på rea, men alla smycken köpte jag på rea :) kul å fynda lite....
 
 
BH - h&m (knall rosa)
 
 
Fyndade en frans väst på Carlings för halva priset :D 174:-
dom har liknande på gina men den här va mycke snyggare :) me like
har en liknande i vit också :) sooo hippie :p
 
 
As nice nit armband på BikBok
 
 
Alla mina fina halsband som jag fyndade på Gliter och Cubus på rea 49:-st
 
 
Linne BikBok :) djup i ryggen ;)
 
 
Linne BikBok :)
 
 
Ringar fynd fynd 20:- på rean :) I love them......
 
Guld armband från Glitter 39:50 :)
 
Haha ja de va de, nu ska jag sova, gud man kan sitta uppe länge när man har semester ;)
skönt... Puss på er
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback