Svar

 
 
 
 
 
 
Nämen nu kommer ett svar till :)
så kul när ni frågar en massa, jag har bara vare jätte dålig på att svara :)
men nu jäklar.....
 
Jo frågan va om jag använder löshår och isf vilken färg...
Men det gör jag inte, detta är mitt hår, som jag har jobbat på länge å sparat ut :)
det tar lite tid, klippte av det engång för längesen och de va ingen bra alls
så nu klipper jag min typ aldrig :p haha jo toppar de minsta lilla
det värst slitna på topparna :) Så jag har inge bra svar på din fråga för jag är inte
jätte duktig på de där med löshår tyvär... Men att tips som jag har är Ricin olja :)
yes det kör jag alltid med i min inpakning och mitt hår växer som ogräs
och till dom som säger att de inte fungerar så säger jag synd för er :p hehe för
det funkar alla tiders för mig, så testa :)
 
 
 
Puss på er
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback