Underbara fredag :)





Morgon trött ;p uppe tidigt (no make up på bilderna ;)





Började denna underbara fredag med att träna :)
så otroligt skönt, tränar 6 dagar i veckan 2ggr per dag vilar ofta lördag :)
men har jag inget annat för mig så tränar jag då också :p




Frukost efter träningen, keso, kalkon banan och ägg :)






Känner mig iaf redo för beach 2012 :D





satt en sväng på balkongen och tog de lungt och läste lite i skuggan :)




Promenad med hundarna vid älven :)




Fin väder idag iaf :) underbart



Lagade as god mat idag tills magnus kom hem efter jobbet och efterrätt ;)
stekta äpplen i smör och kanel mumma! Då blev han glad :)









Solade lite idag, blev lite brunare iaf :) vill inte sola för mycke
måste tänka på huden ;p vill inte se as gammal ut :p hehe
nä men jag har så svårt att sitta stilla i solen nu för tiden
orkar som inte bara ligga, så jag solar 10min sen gör jag nå annat sen
solar jag lite igen
.



Ha nyss tränat så nu ska jag snart sova, jobbar imorgon men bara till 14.00
sen bli de ingen träning imorgon tro jag, jag ska på middag med vänner :) skojj
hoppas det är kanon väder imorgon också, blir så glad av solen....

Puss på er....



Haha trött hund.... :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback