Utgång imorron :)



Yes, jag är inte super taggad just nu men jag blir väl de imorron :)
sitter och funderar på vad jag ska ha på mig och hur jag ska ha håret
lockigt eller rakt ? det är frågan, (?) funderar även på vilken färg på naglarna jag ska ha haha :D
vilka problem man har ..... inte....

Jag är ledig imorron iaf, så skönt......



Idag har jag böjat dagen med den vanliga morron promenaden,
så skönt sen jobbade jag till 18.00 då solade jag en sväng efter jobbet ;)
sen träning igen :) å kvälls promenad





Åt 2 bitar av lite mörk choklad idag, LCHF 70% choklad
haha smakar verkligen ren choklad inge socker inga kolhydrater
hehe man blir inte direkt sugen på mer efter 2 bitar.. Bra mot sötsug iaf....


Nu ska jag bara dricka upp mitt te
och sen sova :)

Puss på er, vi kanske syns ute imorron ;)




Hej Gumman !



Vart har du köpt chokladen LCHF ? I stan eller ?

2012-06-04 | 09:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback