Utgång ikväll eller hemma i min One Piece?!

 

Å va jobbigt,  jag är sjuk än :( men jag har jobbat

igår och idag :) jag har ingen röst alls är sjuuuukt hes

låter som Joe i bigbrother haha typ :p sexy ;)

Nämen tanken va ju att de skulle bli utgång ikväll me brudarna

men jag vet inte hur jag mår, ska sova en sväng nu

å se hur jag mår lite senare, men har så sjukt ont i halsen

och hosta. jag sov typ 2 timmar i natt, jag hatar när man är

sjuk och inte kan sova då man verkligen behöver sova...

Ajja så se hur det blir vill verkligen inte vara sjuk nästa vecka

pallar inte att va hemma längre... Ne nu jävlar

ska jag bli frisk, fick tips av en kund på lindex att

dricka varm mjölk med ingefära i, mumma haha nämen de låter som en dunder kur..

Den ska jag ta nu och sen sova........

haha cooling ;)

 

Puss på er ;)

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback