Tjena :)



Nu siter jag här vid nya datorn och ska snart gå och sova
klockan är assss mycke hehe ops :p tänkte att jag ska försöka
mig på att blogga nu igen, våran dator va med om en liten olycka ;p och
den gick sönder nu har vi en ny fin :)
Så nu kanske jag kan blogga igen, bara tiden finns till :D

Puss på er iaf och go natt



Hej! åh taack!:)

Sidan jag beställde från verkar lagt ner men jag letade fram en sida åt dig nu!

http://swed-shop.com/index.php?_a=product&product_id=23



där har du det, toppenbra! :)

2012-05-15 | 10:24:21

typiskt, såg nu att den var slut där.

http://www.swissclinic.se/produkter/cleareyes/

där finns i lager, tydligen snabb leverans med:)

2012-05-15 | 10:29:48

super! man får som dock-ögon av det!

nån droppe direkt i tröttögonen på morgonen och man ser superfrisk och klar ut i dem! :)



Ja jag älskar dem! Du verkar också hålla igång med träning och jag kan verkligen tipsa om dem här då.

när jag tränat en massa blir de som att brösten tappar fylligheten å spänsten och då är dessa jätte bra!

dock får man ha lite tålamod de kan ju ta uppmot 4 veckor innan man känner hur växtvärken kommer och innan man märker skillnad men de är ju samma som med hår piller :)

Dem pillren är bra för hår hud och naglar samtidigt.

Inga biverkningar alls! Eller jo de som är självklart är ju växtvärk och man skickas tillbaka till 13års stadiet med ömheten :P

Många vill tro att man ska gå upp i vikt med dessa (?) men de gör man Inte! de är ju bara bröstvävnaden som kommer igång :)



Läs mer på sthlmcompany.com, där har jag alltid köpt mina! jag brukar äta dem i perioder, mot sommarhalvåret haha! :) kör på! du kommer inte bli besviken :) kram! Å tack för att du gillar tipsen! :)

2012-05-16 | 18:00:49

kanske också ska nämna att du borde köpa minst en 3 mån lr 6mån kur. bra att börja med 3 :)

dem 15 dagar är bara OM volymen gått ner nån månad efter en avslutad kur,

Jag gick från mindre bkupa till stor B/ snäppet så jag måste ha Ckupa nu efter 3 mån :)

2012-05-16 | 18:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback