I am beige blond baby ;)

 
 
 
Yeeeeeeeees!!!!
Idag har jag varit hoss kanske VÄRLDENS bästa frisör :) utan skämt
är sjukt nöjd med håret :) som alltid men den här gången extra nöjd :D
beige blond blev det super bra känns det iaf :)
 
typ 4 timmar tog det med att slinga utväxten, lägga mörkare slingor,en toning "sunlight"
världens bästa blonda toning :) och en färg på topparna :)
yes lite fattigare men väldigt mycke gladare :) ;)
 
 
ser lite mörkare ut på bild :) men i verkligheten är det super :)
Kul med nå nytt :) nu ska jag städa undan sen sova är as trött :)
kom nyss hem typ.. Puss på er
 


Sjukt fin färg! passar dig super bra! =) Snyggt!

2012-11-09 | 16:50:35

Sjukt snyggt! Älskar sunlight :-)

2012-11-11 | 12:57:56

Sjukt snyggt! Älskar sunlight :-)

2012-11-11 | 12:58:23

tack snygging! och tack igen :D vet du jag har faktiskt lagt på minnet att du frågat en gång innan men så kunde man inte svara i din blogg (?)

Såhär är de jag fixar mina hos en skitduktig kvinna som heter Liz Bergquist som tidigare jobbat på stureplanskliniken men kör själv nu, Hon är fantastiskt duktig och gör endast så det ser nturligt ut på en själv och anpassar läpparna efter sina egna och vill gärna behålla de naturliga looken liksom :) Grejen är att jag började göra hos henne nere i stockholm! men hon är själv från nyland och kommer upp till kramfors och hälsar på sin mamma ibland och då tar hon med grejer upp och fyller på mig / ev. vänner i samma veva, då brukar hon hyra tatueringsstudion i kramfors och hålla till då vi bestämt dag/tid :) Hon kommer upp vid jul igen och om du är intresserad så säg bara till så bokar jag in dig också :)

Tack igen fina duu :)

2012-11-21 | 19:26:15

Jättefint! :)

2012-11-30 | 01:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback