Things we once had and things we once lost

 
Ego bilder sen shoppingen i Sundsvall i helgen med brudarna :)
passade på att fotta mitt bästa inköp ;)
detta linne från BikBok för 199:- snyggt med en kavaj till om
man ska gå ut på party snart  :)
 
Mysig helg iaf ;) på fredag va det middag med finaste vikkan
på bowllingen mumms mumms, sen shopping och söndag blev en
väl behövd slapp dag :)
 
 
Idag har jag fixat och donat hemma med nya fina julgardiner :)
lägger in bilder på de senare....
Imorgon blir det träning :) så skönt med nytt gymm kort i stan..
Jag är lite arg också för att all min färg nästan är borta bara slingorna kvar :(
så nu ser det ut som vanligt igen typ ;p men de va ju bara toning också
så de sitter ju inte så många tvättar hellst inte på mitt hår :(
men slingorna va färg så dom är kvar lite än iaf :)
Nästa gång kanske det blir permanent lite mörkare färg vem vet ;)
 


hej! vad använder du för att få såna vågor på ditt hår?

2012-11-30 | 10:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback