I mitt badrumsskåp

 
 
 
 Dörren in till mitt badrum :)
 
 Och i mitt badrumsskåp döljer de sig mycke gosaker :)
tänkte visa lite utav mina favorit produckter :D städade lite idag och kände att jag ville dela med mig av lite
bra produckter... Gillar själv attt läsa om vad andra har för favorit producker....
 
 
Mycke saker på en enda hylla iaf :D
 
Hudvård och sminkborttagning.
Dermalogica är utan tvekan de bästa jag testat....♥
Dom är lite dyrare men ger grymt resultat och flaskorna räcker
sjuuuuuukt länge dessa har jag haft i 4 månader typ om int längre.
Man behöve så lite..... :) det är ju inte mängden som ger effekten...
 
 
GlamGlow :) bästa ansiktsmasken ever lan inte leva utan den heeeeeeeelt underbar...
 
 
Funderar ni på att köpa en primer(?) så klart en primer ska alla tjejer ha :)
sminket sitter as bra och resultatet blir super.. Denna från ett av mina favorit märken NYX
kostar runt hundringen :) huden blir as fin, en STOR favorit....
 
Clear eyes ögondroppar som tar bort röda ögon, använder den typ vare morgon man
får pigga vita ögon av en, finns dock typ bara att köpa i USA!
 
 
Kung ögonkrämen från Qlinique, en av världens mest sålda ögonkrämer
den är super, love it :)
 
 
Brun utan sol, använder de ibland innan fest eller så :) För kroppen kör jag alltid
med åhlens egna kostar typ 85:- och är as lätt att få fin, den är färgad så man ser var man applicerar den..
 
Ansiktet kör jag en från  Qlinique, täpper ej till är allergitestad oparfymerad å
passar alla hudtyper... Tycker att det ät viktigt med bra produckter i ansiktet...
Jag har ganska kännslig hud.... :)
 
Och hår produckter, körde alltid med frisör shampo förut
men nu gillar jag skarpt detta från loréal :) Älskar min svinhårsborste kan inte borsta håret
med nått annat, sen björn axéns styling powder ger volym och funkar som ett torrshampo super bra...
Från loréal är det värmeskydd som jag altid har när jag lockar elle plattar...
Och Lanza´ Healing oil, luktar himmel :) har många oljor tycker alla är ganska lika
men den här har räkt as länge iaf å de gillas....
 
 
Å nu till de roligaste :)
mitt ÄLSKADE fransserum från Nue Lash som får fransarna att växa som ogräs
och de vill man ju så klar :) hehe iaf jag ;p brukar applicera på brynen ibland också
för att hålla dom täta :) å sen underbara ricin oljan för håret väst medel för håret... love it ♥
 
sist men absolut inte minnst mitt favorit smink :)
Foundation MATT från ID
löspuder från Too face
Nude läppstifft från MAC
Nude Läpppenna från Make up store
Bryn skugga från ID
Mascara från loréal och 100% pure
Bryn gel från H&M
Concealer från make up store cover all mix
Rough/solpuder från MAC
Cake eyeliner från make up store
Vit jumboo kajal penna från NYX
Alla penslar från ID bare minerals :)
 
Hehe japp de va mina favoriter :) ♥


Vart köper du den ricin oljan? Vill oxå prova å se om man kan få långt hår :D

2012-09-10 | 23:09:21

Hej kan inte du göra ett inlägg steg för steg med bilder och text när du sminkar dig, du är alltid så fint sminkad :)

2013-01-01 | 12:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback