.........

 
 
 
God morgon :)
Ååå jag är ledig idag, skönt
ha redan tränat en sväng och nu ska jag fixa mig för dagen ;)
Mamma kommer till stan, jag ska fixa henned hår och vi ska ta en sväng på stan
går så sälla på stan och tittar runt, man vill mest hem efter man slutar jobba :D
 
Igår på jobbet hade jag så sjukt ont i huvudet!!
de har jag typ aldrig, ville bara hem och sova typ!!
Men sen när jag kom hem då gick de över så då drog jag och tränade
istället hehe orka sova ;p sen efter gymmer så drog jag ut och sprang broarna runt :D
de va riktigt skönt, härligt med lite frisk luft när man är inne typ hela dagarna....
 
Ååå äntligen hade dom fått hem en jacka på H&M som jag har väntat på i stl 34
blev as glad beställde den på engång....
 
Ikväll ska jag nog vara med vikkan ensväng å surra lite :) mys!!!
 
 
Puss  på er :)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback