I Culd Be The One ♥

 
 
 
 ♥
 
 
'
 
 
Yeeeeeeeeeeaaa!! Nöjjer mig med en skön låt och en bild idag :)
Har inte tid med nått längre inlägg ;)
Suddig nyårs bild :) innan jag hade fixat håret ;)
Och en sminkning jag blev nöjd med :) har sotat med maybellines nya master penna
har den i alla 3 färger, brun,grå och  svart :) den är kung :D
Många vill att jag ska lägga upp och visa hur jag lägger min make up :D
och de ska jag verkligen göra, så kul att ni tycker det är fint :)
ÄLSKAR smink ;p tråkigt man hade haft utan de :)
Så de kommer ett sånt inlägg senare och även hur jag lockar mitt hår
ska jag också försöka lägga upp...
 
Nepp nu måste jag rusa ;) puss på er---


Hej!
Jag svarade din kommentar till mail adressen du skrev, hoppas du fick det :)

2013-01-04 | 15:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback